Looking back

Denna morgonen har jag gått igenom en miljon bilder för att bestämma vilka jag ska framkalla.
PUH! Det tog sin lilla tid.
Fastnade konstant & förundrades över hur mitt älskade barn växt så otroligt sedan han kom till världen.
Liksom bara beundrade hur vacker han är. Så himla perfekt.
Sååå kul att börja fixa med två-årsboken, samt byta ut lite foton i ramarna här hemma.
Vi ska även använda kort till vårt nya projekt som jag pratade om igår.
Pyssel & fixdag idag igen :)
 
 
Älskade niomånaderskorven. Så liten & gullig! <3

Kommentarer
Postat av: Mammo

Nu är han inte så liten längre, men lika söt <3

Svar: Nej han är inte så pluttig längre men fortfarande den finaste varelsen på jorden!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 17:49:57
Postat av: Sofia

Söt bild :-)

Svar: Han är så söt mitt lilla hjärtegryn!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 18:29:44
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg.

Svar: Tack snälla :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 18:49:24
URL: http://idamariaandersson.webblogg.se
Postat av: Peter Daggert

Åren går jätte fort, nästan så man inte hinner med.

Svar: Ja verkligen! Tjoff säger det!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 19:25:13
URL: http://geriatrik.blogg.se/
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

det där med framkallning ger mig sååå mycket ångest! jag vet inte vart jag ska börja och att välja ut några bilder av alla dom jag älskar känns omöjligt!
så söt lillkorven var som baby ♥

Svar: Verkligen ångest!! När jag började rota i allt tog det min 4 nätter i rad att ens rensa, lägga i mappar, bestämma vilka foton jag vill ha framkallade, vilka som skulle till fotoboken etc. Gud vilket slit men SÅ glad att jag har någorlunda "kontroll" över våra foton nu när grovarbetet är över. <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-29 @ 19:56:16
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Mammi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Mormors älskling❤️❤️❤️❤️❤️

2013-09-29 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0