The Annual Kick Off

I torsdags var vi ju som sagt på Kick Off hos Andrews Chef.
En väldigt bra dag!
August hade så kul med chefens kiddos & vi fick hänga med massa fina människor, babbla halva natten, äta massa god mat & dricka öl.
Här kommer en liten bildbomb från dagen.
 
 
August älskar att bli omhändertagen av denna fina tjejen <3
 
 
Och min workaholic man
 
 
Enda kortet jag fastnade på. Oj vad trött jag ser ut?!
 
 
Yum yum yum
 
 
August är helt inne på att spela baseball just nu
 
 
Något slags ölspel pågår
 
 
Och häng vid brasan
 
 
Det är helt fritt fram att flyga till Nash & dejta dessa fantastiskt fina grabbarna
 
 
Tårta till alla födelsedagsbarn
 
 
Önskar dessa kunde bo i Nashville! Underbara människor.
 
Alla firar att "vi överlevt" sommaren. Respektive hurrar då vi får tillbaka får kära & kan umgås utan en telefon fastklistrad i handen 24/7. Hurra!
Nu kan en lite lugnare höst få börja.

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes please, vad heter herrarna ;)

Svar: haha! Rob & Joel. Kom & taaaa! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-01 @ 21:31:16
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Magdalena

Du ser inte alls trött ut! Bara fin och glad. :) Jag kan gärna komma och dejta han i randigt, ser mycket trevlig ut. ;) (älskar amerikanska män!)

Svar: Han är SÅ trevlig! Och välutbildad, smart, rolig. Ja han är ett kap. Kom & dejta han vetja!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-02 @ 00:27:52
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se
Postat av: Paula

Vad jobbar han med egentligen? Har undrat det ett tag nu haha :)

Svar: Här finns ett snabbt svar ;)
http://jennybenny.se/2012/september/svar-pa-kommentar.html#comment
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-02 @ 14:01:34
URL: http://livehealthier.blogg.se
Postat av: Elin

Hej så kul att läsa och se bilder från Nashville.
Det här kanske är en dum fråga men köper ni vatten eller kan ni dricka från kranen?

Svar: Inte alls en dum fråga! :) Vi har ett vattenfilter i huset som gör att vi kan dricka vattnet från kranen, men vi gör dock inte det så ofta utan dricker det som hr filtrerats ytterligare en gång via kylen. Vi köper väldigt sällan vatten i butik då det är "dött" & vi tycker inte om att använda massa plastflaskor :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-02 @ 17:46:34
Postat av: Hannah Thern

Haha! Var det grabbarna som bad dig skriva så eller? ;) Dom ser ut som gentlemän :)

Svar: haha nej! Jag tog mig friheten ;) De är helt underbara killar & singlar så jag fattar inte varför ingen nappar här i detta landet
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 17:53:28
Postat av: Hannah Thern

Det är för mig också en gåta när finfina killar fortfarande är singlar. Man undrar ju vad det är för fel på dom haha! Eller som nu då så letar väl tjejerna de omger sig med efter nåt annat. Kanske vill ha bad boys, vem vet.

Svar: Jag tror att eftersom de flesta killar är "gentlemän" i svenska ögon sett, så är amerikanare ute efter mer. Och dessutom vill de flesta ha en troende man med massa pengar etc. Det går inte att nöja sig med personlighet liksom. Trist!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-04 @ 06:54:44
Postat av: Evelina

Jag ska åka till USA som aupair i vinter, kan svänga förbi Nashville och dejta! Fast dom kanske är för gamla för en liten 20-åring som mig haha :)

Du har så fin blogg för övrigt!
Kram :)

Svar: Men vad roligt! :) Vart ska du åka?
Ja de är 30+ så kanske de tycker det är lite för ungt, hehe :) Men vad vet jag?
Tack snälla du för fina ord!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-05 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0