Prospect Park & Croissant

Jag är så kär i Prospect Park.
Vilka härliga helgmorgnar vi har där. Jag & lilla Moo Bear.
Och Andrew också såklart när han är hemma!
Idag var vi ute & lekte med andra hundar i någon timme & sen gick vi till bageriet för att köpa Croissants.
Har hittat världens bästa ställe där dom smakar precis som dom gör i Paris.
Mmm..
Sitter & smarrar här hemma nu.
Kollar nyhetsmorgon & bara slappar.

Idag blir det inte mycket gjort.
Jag ska börja packa ihop alla presenter jag spritt ut över hela lägenheten, som ska med i resväskan på onsdag.
Sen ska vi höstpynta lite mer & ta ut lite Halloween-grejs.
Här börjas det i tid! Precis som man pyntar innan jul.

Vad mer.. ?
Kanske en bio.
Jag vill se Moneyball med Brad Pitt & Jonah Hill!

Kommentarer
Postat av: vitlök

Hej,

Bara lite nyfiken: vad är det du jobbr med over there??...och maken??

2011-10-02 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0