Det tar sig

Som vi har slitit med denna jäkla lägenheten!
Hyresvärden kom äntligen igår & jag med mina preggo-hormoner kunde inte hålla tyst.
Jag gick loss ganska rejält med mitt missnöje.
Och det gav tydligen resultat.
Vi ska hyra in proffesionell städfirma som dras av på hyran.
Målare kommer nästa helg när vi är i Chicago.
Ny kyl & frys ska inhandlas.

Ja. Det & lite annat gick igenom.

Så nu känns allt lite bättre.

Dags att försöka hitta en mataffär utan 27346 timmars kö för att bukra upp inför oväder..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Mormor och morfar hälsar,dom ringde förut och var oroliga för er.

Kram

2011-08-27 @ 17:40:16
Postat av: Jenny

Mamsen - Hälsa tillbaka att allt är väl än så länge! Älskar er allihop! KRAM!

2011-08-28 @ 13:23:22
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0