Under 20

Det är fredag idag!
Tjoho.
Härligt!
Helg efter några timmars jobb & jag ska försöka att baaara slappa.
Är så trött att jag tror jag trillar ihop snart.
Har krävt sovmorgon & att slippa gå upp med hunden klockan 6 av mannen.
Vi får se hur det går med det..

På tal om att gå ut med hunden.
Imorse klockan 6 när jag var ute, så var det bara 19 grader!
Första dagen under 20 tror jag minsann.
Så jag hade på mig en hoodie & myste runt hela prommisen.
Härligt.

Jag tycker om kyliga morgnar.
Och jag uppskattar om värmen inte överstiger 25 på dagen.
Men det kan jag glömma idag. Minst 30 blir det som vanligt.
Fast det är dumt att klaga kände jag nu.
Livet är väldigt bra trots att det är lite väl varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0