Tack för mig!

Nu flyttar jag ifrån Blogg.se
Jag har nu fått möjligheten att blogga för en ny portal & jag är väldigt glad över detta!
Man måste våga testa något nytt ibland.
 
Det har tagit en mindre evighet att flytta, men nu ska ni väldigt snart se ändringar här inne & komma till min "nya" blogg.
Hoppas ni tycker om den!
Gamla kommentarer kan försvinna i flytten, så om jag glömt svara er på något, fråga gärna om, Ok?!
 
PUSS på er älskade läsare!
 
 
Enda fotot jag hittade på mig där jag nyligen log mot kameran.. haha. Måste verkligen öva på det där med fotomin ;) 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Men åh så roligt! Grattis till flytten, vilken portal är det? Så spännande med lite nytt och få lite mer utrymme att växa kanske! Kommer självklart fortsätta kika in här 😊

2013-12-06 @ 18:03:51
URL: http://eleonorebk.blogg.se
Postat av: Carin

Vad kul för dig! Lycka till på den nya portalen!

2013-12-06 @ 18:17:58
URL: http://denengelskamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0