Uppvärmning

Okej.
Hej!
Jag måste värma upp lite och vänja mig vid tanken på att skriva om mig själv.
Har aldrig riktigt tyckt om tanken på att ha en blogg. Men nu när jag ska till staterna och jobba framöver, har det väckts en oro från alla mina fans. Hela staden är som ett gapande frågetecken. Vad gör vi utan Bänny!? Hur ska vi klara oss utan henne?
Men lugn bara lugn. Jag ska finnas här hos er varje dag med färsk, fräsig fakta om mitt otroligt spännande liv. (?)
Det är ju ett tag kvar tills planet lyfter och jag trippar runt på manhattan i mina manolo blahniks (I wish), men jag tänkte börja mjuka upp lederna i mina läckra fingrar och ge er lite inside om det rykande livet i K-town.

Hey ho Let´s go


Kommentarer
Postat av: Flakebake

.....och hon älskar det, från första ord till sista! Bloggmästar'r är här för att stanna och jag kommer sakna min kära Bänny, nothing is like it should be when bänny isn't around <3 BAJS

2008-12-19 @ 23:53:37
Postat av: Hannah

Haha! Kolla in min morgoninläggs-rubrik!

2011-03-31 @ 10:05:40
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0