Twisting your mind and smashing your dreams

Men jag bli tokig!
Nu ska det komma en Tropical Storm som heter Danny pa lordag.
Nej tack du kan fara nagon annan stans!?
Jag har ju ledig helg & vill njuta i fulla drag.
Vill springa Central Park, ata massa god mat & dansa hela natterna.
Inte lika skoj om regnet oser ner.
Meeen men. Far gora det basta av situationen.
Kan ju visserligen inte bli daligt med mitt underbara sallskap.
Haller anda tummarna for solen.
Bara onsdag an & vadret ka andras.
Jaa. Onsdag ar det.
Till min gladje har dom antligen oppnat upp gymmet har igen.
Det ar frascht med massa nya maskiner & vikter.
Perfekt.
Jag & C har spenderat otaliga formiddagar med att kolla pa en gravmaskin.
Han alskar det, jag alskar honom & kan sitta & titta pa krabaten nar han springer runt hur lange som hellst.
Lillbebisen mar bra & ar sa sot sa jag vill ata upp honom.

Och nu ska jag ut i skogen pa en spring-tur.

Metallica - Master Of Puppets



Kommentarer
Postat av: Stina

Jeeennsan!!! Hur har helgen varit?? Tyvärr kunde jag inte va med är uppe i NY state med familjen på semester. Såg din komentar väldigt sent helgen var typ över.. Har jag kanske redan srivit detta? Shit börjar jag bli gammal lr?! anyway puss på dig

2009-08-26 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0