Januariklappar?

Det låg ett snötäcke när tittade ut genom fönstret imorse.
Vitt & vackert.
Det var dock ruggväder & allt regnade bort.
Vinden ven kraftigt så det blev en inne-dag.
Mycket stoj nere i lekrummet.
C målade en tavla med vattenfärg & lagade mat på sin spis.
Full rulle i hushållet. 
C tränar potta & vi övar svenska. Varvar med en liten bebis som behöver äta, rapa, sova, bytas, underhållas.
Kan knappt vänta tills jag själv får barn & styra över mitt eget, underbara, kaos.
För hur trassligt & bökigt det än är ibland är dessa pojkar det finaste jag vet.

Och just ja.
Paketet hem är skickat & jag hoppas att det kommer fram innan jul.
Skönt att få det avklarat.
Dock väntar jag på en leverans som förmodligen kommer sega lite.
Och därför så får vissa glatt vänta med julisklappar från mig.
Det får bli januari-klapp.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

en som väntar på något gott ,



väntar alltid för länge ;-)

Pappa

2009-12-10 @ 08:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0