Thursday

Efter en ganska jobbig natt med konstiga drommar, vaknade jag tidigt, tittade pa klockan & ser datumet 9/7.
Har aldrig reagerat sa starkt pa min storebrors fodelsedag som nu.
Tittar pa gamla bilder & funderar.
Saknar annu mer. Minns sista kramen jag fick. Det sista vi sa till varandra.
Ibland blir allt bara sa tydligt. Alla minnen & allt man gjort. Kanslorna bara svammar over & man vet inte vad man ska gora, eller vart man ska ta vagen.
Kanns battre efter att ha pratat med mammsen.
Och Ulle. Tack fina du, for att du ar sa positiv!

Well.
Redan torsdag idag. Jag funderar pa en hel formiddag i lekparken.
Eller kanske ett besok pa naturecentre.
Dar simmar det skoldpaddor i dammen & man kan titta pa faglar & fjarilar.
Mysigt.


Grattis Jonas pa 25 ars dagen.
Hoppas du firar med en sjuhelvetes fest i himlen
Saknar dig.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Även om vi hinte hörs så jätte ofta, så hoppas jag du vet att du kan prata med mig.

Kram!



(Grattis Jonas)

2009-07-09 @ 20:05:56
URL: http://slonnstam.com
Postat av: Anonym

tänker på dig och familjen...massor med styrkekramar.Nettan

2009-07-09 @ 22:18:09
Postat av: AnnaMalin

Vad fint skrivet vännen. Skönt att det kändes bättre när du pratat med din mamma. Och vilka fina bilder du la ut på bror din häromdagen, så söta ni var i era tomtedräkter :-) Tänker på dig ska du veta!



Ang kameran så är det en Nikon D60, med ett 18-105-objektiv (köpte ett nytt, men det som hör till kameran fr början var helt ok!). Jag rekommenderar den varmt!



Ta hand om dig!! Kraaam!

2009-07-10 @ 00:12:11
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0