Day one - Check!

Har haft en superharlig dag med mina prinsar.
Lilla L vaknade tidigt fran lunch-sovisen, sa han & jag hade egentid med svenska sanger, ligga-pa-magen-ovningar & mys.
Och jag & C har sprungit runt som tokar i huset. Skojat & busat.

Klarade aven min forsta dag utan socker!
Det tog emot lite kan jag lova. Herrejisses.
Jag ar verkligen helt fast i beroendet just nu & jag antar att det ar darfor jag har san fruktansvard huvudvark emellanat..
Vi far se hur det gar med detta..

Skypade med Hannisen idag ocksa & blev gladare an gladast. Tank vad mycket battre hela livet blir efter att ha pratat med nagon dar hemma.
Vill garna pyssla ihop en tid med min kara familj snart ocksa.
Lillebror & systeryster ar ganska valdigt jattemycket saknade.
Mamma & pappsen ocksa saklart.
Nar kan ni?
Imorgon?



Kommentarer
Postat av: mamsen

Kan ikväll, skriv vilken tid bara! Hälsningar från mormor o morfar!

2009-11-12 @ 09:17:08
Postat av: Ida B

Åhhh bebis!

2009-11-12 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0