Sunshine on my window

Makes me happy
Like I should be..


Sitter med tva babywatchers framfor mig. Mina sma pumpor ligger & sover sa sott.
Tvattar, byter sangklader, dammar, fixar & donar.
Skont att ha lite pill & plock-tid.

Den dar harliga kanslan i kroppen sitter i & jag ar sa glad!
Fikade med Sabina forut ute i solen. Pa tok for varmt for skinnjacka idag.
Rackte med tunn kofta.
Loovely!
Tog mig en promenad med bebisen & C pa eftermiddagen i den fina vadret.
Trallade runt & kikade pa alla Hallowen-pyntade hus har i sammhallet.
Somliga skulle inte jag vilja ga forbi en mork natt. Haha.
Och nar vi anda ar inne pa scary things.
C fick sin influensa-spruta idag & jag ska ta en snart..
Ja. Ni som kanner mig vet ju vad spruta innebar.
Gode gud gor sa att jag inte tuppar av!

 



Spiderbait
- Calypso


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Va ! är du stick rädd ???

Ny färg som ska trilla ner från väggen !

Haha

Du fixar det gumman, tänk positivt. Tänk på Pappa

:-)

Fixar C det så fixar du det !

Väntar med spänning på bloggen om detta ämne !

Kraaamar i massssor

Pappa

2009-10-23 @ 07:33:33
URL: http://www.lonnstam.se
Postat av: Mammi

Men du vet att du inte får använda mobilen i bilen!

Klart du ska ta sprutan, dom i USA är inte samma som här. Dom syns inte och känns inte alls!!!

Kram

Mamma

2009-10-23 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0