Den satt dar den skulle

Helgen altsa.
Ah vad jag mar bra nu!
Pigg & utvilad & glad.
Glad glad glad.
Jag har kopt en kaffekokare & ar sa otroligt lycklig over att kunna dricka svensk-kaffe!
Soffbordsfrakten gick superbra trots att regnet oste ner!
Sen blev det sova sova sova medan Andrew lagde mat.
Efter en stund borjade energin krypa sig pa & vi borjade spela Nintendo Wii Sports.
Galet tavlingsinriktad blev jag & ett antal tennismatcher & boxningsomgangar senare var jag helt slut.
Vi stoppade i Guitarr Hero istallet & det visade sig att jag suger!
Fixde & donade iordnings mig istallet & lite senare gick vi en runda ute.
Nar jag vaknade i sondags bestamde jag mig for att ta en liten promenad.
Hittade en butik med lite Halloweenpyssel som jag strosade i.
Orkar inte alls med kladbutiker langre sa jag gick till mataffaren istallet.
Kopte scones & bacon.
Var huslig & gjorde frukost medan Mr. Handyman skruvade soffbord.
Segade oss genom dagen innan vi bestamde oss for att ga pa bion 500 days of Summer.
At popcorn & drack Cola.
Bestamde oss for att ata tacos & se pa The Office season 5.
Fick hemmabakade Chocolate Chip Cookies senare.
Lycklig lycklig.

Och nu kan jag rakna dagarna tills mina alsklingar kommer pa en hand.





  


Kommentarer
Postat av: camilla lindberg

later underbart!

jag mar prima, ar i basta traningsrytmen nu och allt gar som det ska =)

tihih.

2009-10-05 @ 20:43:34
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Åhhhh vad jag vill vara hos er!!!! Kram på er båda, älskar er! Mammi

2009-10-05 @ 21:14:39
Postat av: Hanna

Yeahhh! Mr Handyman! Me like =) You go go go go girl!

2009-10-07 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0