I'm done!

Yiihoooo.
Jag ar klar!
Fixade mina 3 credits & pluggeriet ar over for en stund.
For er nyfikna laste jag Government, Politics & Social Issues pa Long Island University.
Det var intensivt men intressant. Och mycket har jag lart mig.
Somnade sa fort jag la huvudet pa kudden varje kvall, utmattad!
Klockan har ringt tiiidigt i en hel vecka nu & nu ar det dags for en ny..
Tuta & kora bara.

Tupplurade hos Andrew forut sa jag fick lite ny energi.
Den energin gick till att ata pizza, Ben & Jerrys & titta pa film.
Skont i ett regnigt New York.
Tog taget tillbaka hem & nu ska jag hoppa i sang.




(Hanna mitt hjarta - Jag SAKNAR dig)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh min älskade vän, jag saknar dig såååååååååååå mycket!!!!!!! Du är världens vackraste människa på både insidan och utsidan!!!!

2009-10-19 @ 09:46:34
Postat av: Hanna

Förresten så är du så jädra duktig oxå!

2009-10-19 @ 10:00:01
Postat av: Ida B

Tänk så söt, trots minen. ;D

2009-10-19 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0