Klappat & klart

Detta med utkladsel fick mig att bli alldeles virrig & stirrig.
Vill man vara originell i USA & samtidigt lite rolig, far man fundera sa det knakar.
Det gjorde jag. Dag & natt. Fram & tillbaka.
Vad/Hur?
Fick nog igar kvall. Korde till en affar. Tittade igenom utbudet samtidigt som jag nastan holl pa att somna.
Kom inte fram till nagot vettigt.
Och sen helt plotsligt slog det mig nar jag gick ifran affaren.
Slog en pling till herrn. Disskuterade fram & tillbaka.
Kom overens & jag nastan sprang tillbaka for att fixa ihop det jag behovde.
Vilken lattnad!
Och jag ar inte sjuk!
Kan inte bli mer glad.
Dock ar jag sa otroligt trott att jag haller pa & trilla av pinnen.
Ska ga & lagga mig tidigt idag.

Jobbar ju lordagsmorgnar.. sa fredagar ar alltid lugna vilokvallar for mig.
Behover forsoka sova ut sa jag orkar med att fira Halloween i New York.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till Gumman!!!!!

Pappa

2009-10-30 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0