Summering

Fredag.

Den pirrigaste & mest glada Jennyn i varlden stampade otaligt pa det lite forsenade taget till Grand Central.
Fick svalja impulsiva kanslo-anfall & lyckades halla mig tills jag var framm. Tjuvkikade bakom ett horn for att se om mina skruttar stod dar jag sagt & vantade.
Det gjorde dom & jag sprang & grat & skrattade hela vagen genom folkmassan.
Vilket sentimentalanfall. Jag, Frida & Viktoria kramade nastan ihjal varandra & tillslut fick vi nagorlunda ordning pa oss sa vi kunde ga till en bar for att ata & dricka en ol. Trots den tidiga dagen var det valbehovligt for vara nerver.
Vilken lycka!

Vandrade runt & ner till deras lagenhet dom lanat i SoHo.
Satt & pratade. Jag fick presenter & vi bestamde oss for att gora oss iordning & gora New York by night.
Kvallen blev toppen!
Vi festade loss pa ett hotel med underbar utsikt over hela Manhattan. Lite kandis-span fick vi oss & massa annat skoj.
Somnade sent efter nagot slags forsok till Taco-dod.

Lordag.

Tidig morgon & turist-runda pa G.
Jag ar forbannat trott pa frihetsgudinnan.
Men vi traskade runt & tog kort. Skrattade, at mat, glass & allt man ska.
Jag fick ge upp vid Brooklyn Bridge for att hinna hem & gora mig iordning till kvallens konsert.
Buckcherry & KISS pa Mison Square Garden.
Inte tokigt alls.
KISS var dock nagot av en freakshow. Lite nostalgi i latarna & roligt att ha varit pa men inte sa mycket mer.
Jag ville tillbaka & umgas med mina svenskar, sa vi gick mitt i spelningen & traffades for lite snack & dricka.
Alla holl dock pa att somna sittandes, sa kvallen slutade tidigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig helg du haft! Om man är så trött så man nästan somnar sittandes efter en rolig dag, så är det perfekt! =) Längtar tills helgen då du kommer till mig o hälsar på!

2009-10-13 @ 23:42:03
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en toppen helg, Härligt!

2009-10-14 @ 15:37:10
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0