Uh vad jag är trööött.

Ska redan hoppa i säng.

Vet ni vad jag kom på?
Jag har ju glömt att berätta hur mitt detoxande gick!
Jag var utan kaffe i 10 DAGAR! I know. Galet.
Och jag har kommit fram till att kaffe inte får mig att må sämre utan det får mig att må väldigt, underbart, bra.
Såå.. i fredags innan flytten avnjöt jag en stooor kaffe & jag var back on track.
Kanske bara ska minska mängden lite?

Sen kommer vi till sockret. Det gick riktigt bra att vara utan.
Åt glass för första gången på 14 dagar i söndags & det skulle jag inte gjort.
Aj aj aaaaaaaaaaaj vilken magknip.
Testade yoghurt imorse & fick samma kramp.
Så jag antar att stora mängder av mjölk är ett nej just nu.

Jag sover väldigt mycket bättre & har mer energi just nu när jag skärper mig med maten.
Känns så bra!

Dock blev det ingen 100% detox eftersom jag varit ute & svirat lite, ätit pizza & massa annat jox som inte är särskillt rent & nyttigt för kroppen.
Meeeen, jag kan verkligen inte vara fullständigt perfekt.
Då skulle jag tuppa av.

Ah.. det var min intressanta mat-update.


Kommentarer
Postat av: lotta

Jag såg dig allt när du var och promenerade igår! :)

2010-04-21 @ 18:08:51
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0