Godmorgon allihopa!

Tror ni jag somnade på stubert igår eller. JAAAA!
Men! Klockan 11 ringer en glad man & vill chittchatta. Eeeeeeeh!?
Puckot fick mig att vakna till & sen få svårt att somna om.
Aja.
Vaknade 4 gjorde jag också.
Bara vred & vände på mig.
Stölli blir jag på mig själv.
Så jag gick en morgonpromenad vid 5.

Nu blir det lördagsmorgonsjobb.
Oj vilket långt ord.

Sen ska jag till ääääälskling.
Och vi ska packa packa packa.
Andrew kommer vara tröttast i stan eftersom han rest i veckan.
Underligt med det motsatta könet. Dom är alltid är så mycket mer trötta, sjuka, när dom är trötta & sjuka.
Ja, ni vet säkert..
Allt är bara 10000 gånger värre när det är en kille.
(Okej, inte alla, men MÅNGA)
Vi tjejer besitter tamejfan någon superduperkraft

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du ska bara veta, att när man blir sjuk, så är han riktigt sjuk ! Inte lite förkylda som andra könet ;O

Tror ärligt att vi har bra och dåliga sidor, gällande respektive kön !

Det är nog det som är bra i ett äktenskap, det är alltid någon som drar i tåtarna.

Må gott gumman

och hälsa Guben

Pappa

2010-04-10 @ 15:44:12
Postat av: Ida B :D

Det är för att vi kvinnor (känns konstigt att kalla sig det) får utstå så mycket hemskheter i vardagen, rinnande blod och till det tillkommer en jävla värk. Föda barn, nåt inte du och jag provat än, men våran smärttröskel är nog större än deras då vi ska genomgå en förlossning med ett huvud stort som en handboll (och man va rädd att förlora oskulden då man trodde blodet sprutade och snoppen va större än en pringlesburk) big deal? :D Oj vilken lång kommentar.

2010-04-10 @ 16:50:29
Postat av: Hanna

Guuuuuud, påminn mig inte! Jag har utsått en hel vecka av host, snörvel, slem, och aj aj aj kommentarer. Nu har dock jag oxå fått skiten och E säger att det beror på att jag inte var tillräckligt snäll?

2010-04-11 @ 12:47:35
URL: http://hannuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0