Bara jag

Nu har jag atit upp halva kylen, frysen & skafferiet.
Bra jobb Jennsbenns.
Magknip allanbrallan har jag nu.
Mest troligt kommer jag forvandlas till ett mensmonster kommande vecka..
Ser vissa tecken.. Haha.

Haller pa att packa iordning infor imorgon.
Ska ju upp med tuppen & hinner inte hem innan vi ska aka.
Sa jag maste ha allt klart.

Har varit sa mycket nu kanslomassigt med jobb, lamna gamla jobbet, ha lillebror & Elin har, brollopsfest osv osv..
Allt har varit sa underbart kul & perfekt, men det blev for mycket for mig & min hjarna.
Jag kanner mig ganska slut i kroppen faktiskt.
Langtar till nasta vecka nar allt ar tillbaka till vardag sa jag kan andas normalt igen.

Dags att stanga vaskan, hoppa i mjukisar, borsta tanderna & kolla pa Getting Married med Bethenny Frankel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0