Kaka

Tack mamma & Hannis for att ni sa att jag ar duktig.
Preciiiis vad jag ville! Haha.
Idag har jag ytterligare en sadan dar kvall nar jag bara saknar alla dar hemma.
Usch vad jobbigt det ar.
Trots att min dag slutade riktigt bra, till skillnad fran katastrofmorgonen, sa kan jag inte sluta tanka pa allt & alla dar hemma i fina Karlstad.

Det blev lite shopping for min del under eftermiddagen & sen lite barhopp i Lower East Side.
Vi slutade kvallen med Indisk mat pa Brick Lane Curry House. Ett maste i New York om man alskar indiskt.
Absolut fantastico!
Helt Amazing!
Nu har vi ett par kakor i ugnen & jag gnuggar ogonen samt laser bloggar.
Ar sa trott!
Snart dags att saga adjoss till fredagskvallen & saga hej till sangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0