Mannen ar hemma!

Nu ar Andrew hemma & jag kan uppdatera lite!
Lillebror & Elin ar ju har & vi har gatt turist-vandringen Allan!
Sista gangen jag gor det vill jag lova!
Men vi har det underbart.
Vi turistar, ater, myser & har det toppen!
Snart ska vi pa Roller Derby, sa vi sitter & dricker lite drinkar, vin & bira.
Varmer upp.
En liten present till mina skruttar.
Roller Derby ar nar tva tjejlag aker runt en slags arena & tavlar vem som kan aka flest varv typ.
Om ni sett Whip It med Drew Barrymore vet ni vad jag menar.
Det ar en akta 80 - 90-tals grej & dom aterupplivar det i Manhattan ikvall.
Kul att hitta pa nagot annorlunda!

Jag ar sa glad att ha mina smulor har & jag lovar att skriva mer imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0