Monday

Vi igger i soffan & bara dreglar.
Har atit Thai-lunch.
Nu ater jag en miljon M&Ms & kollar pa dret-tv.
Strax filmtajm.

Intervju ikvall.
Connecticut imorgon till torsdag morgon.
Sen snabbt tillbaka till hemmet for da kommer lillebror & Elin!
Ah vad jag ar glad!
Vi skypade tidigare idag & jag ar saaaaaaaa otroilgt speedad sa det ar galet.
Har inte sett lillemannen sen jag flyttade fran sverige.
Han har tagit studenten, jag har gift mig.
Alldeles for mycket har hant & noll lillebror kramar. Inte bra.
Det ska jag ta igen!

Dags for "The lightning thief" nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på intervjun. Njut av lillebrorsvistelse.

Kram/Nettan

2010-08-02 @ 20:21:27
Postat av: Akselstina

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 07:58:13
URL: http://akselstina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0