Fy i bubblan

Detta var ingen rolig hemresa!
Jobbigt att saga hejda till alla.
In i bilen klockan 12 pa natten & pappa fick kora i sno-ovader.
Checka in pa Arlanda med lite krangel (som sedan loste sig fint! Phew!)
Forsenade en timme pga sno & is pa flyget.
Kommer fram till Danmark, boardar flyget utan problem, alla inne pa flyget innan 9.
Da utropar dom att deras bagagesystem har kraschat & att alla mest troligt blir utan sitt bagage.
Positivt ar det ju dock att vi kommer hem.
1 timme forsenade blir vi.
Precis nar vi kommer fram far vi reda pa att jomenvisst, alla vaskor ar borta & dom vet inte nar dom kommer att komma till ratta.
Allt beror pa det hemska sno-ovadret som dragit in over New York.
Precis nar vi har anmalt vara vaskor borttappade & hoppat in i taxin, berattar dom pa radion att dom stallt in 1000 flyg & lite senare att flygplatsen ar tillfalligt stangd.
Herregud vilken tur vi hade!
Satt dock fast i biltrafik utan dess like & kom precis hem nu.
Lang resdag. Usch.
Och imorgon ska jag borja jobba.
Eller.. Jag vet faktiskt inte om det ar mojligt att ga utanfor dorren imorgon for dom stanger bara ner allt just nu & svensk som jag ar, brukar jag vanligtvis klaga & tycka det ar fjant.
Men javlar vad det stormar altsa..

Nej nu ska jag sluta skriva & ata mat.

Saknar er allihop dar hemma redan.
Tack till alla som gjorde min resa helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag får spara massa pengar så får jag dyka över till amerikat ;)

2010-12-27 @ 01:34:00
URL: http://slonnstam.com
Postat av: pappa

Phuuu

As long as you both are well and at home, noting else matters ! The luggage will come in a few days.

The memories that you both have left behind you, is in our hearts !

Love you

Dad

2010-12-27 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0