Kinesiskt nyar

Idag ar det nyar for kineserna.
Som ni sakert vet ar New York fullproppat med det folkslaget & Tigerns ar ska firas idag med buller & bang i China Town.
Vi ska ta oss en promenad dit & kika.
Sen ska vi inhandla soffan vi bestamt oss for.
Den ar sa stor & fluffig & puffig. Jag vill ha den nuuuu.
Efter det ska vi kopiera upp papper som behovs skrivas under & kanske ga pa en bio om jag far bestamma.
Igar sag vi Crazy Heart.
Se den!
Herrejisses vilken bra film!

Ovrig otroligt viktig info ar att min arm gor SKIT ONT!
Jag lider med alla som gar i 4:an & behover ta stelkrampen.
Stackars mig & stackars min lilla arm.
Ska trosta mig med bacon & knackebrodsfrukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0