Igår

Vad konstigt det känns.
Är tillbaka i New Canaan nu & har kramat min älskade lillkille.
Underbart. Har saknat knatten så mycket!
Men att lämna Andrew var inte lätt..
Det svider i hjärtat.

Blev iallafall överlycklig när jag såg ett paket ligga på min byrå när jag klev in i rummet.
Paket från min älskade Hannis!
Tack tack tack tack underbara skruttan för det fina linnet & pandora-berlocken.

Jag kan inte llägga upp bilder för kamerasladden blev kvar i New York.
Ska be herrn skicka den till mig under veckan.

Gårdagen då?
Jo såhär blev det serrni:
Efter min klänningkatastrof blev jag lite putt men ryckte upp mig runt klockan 6 med en Heineken.
Vi gick till en bar för att vänta på Eric, som strax skulle anlända från flygplatsen, eftersom förfesten hölls i hans lägenhet.
Pga flygförseningar tog det en himlans lång tid så vi blev väldigt glada & pigga av våra förfriskningar.
Väl framme i lägenheten beställde vi sushi & pratade & drack.
Undertiden trillade det in ett gäng supermysiga människor som vi umgicks med hela kvällen.
Vid 11 gick alla i samlad trupp till en bar i närheten & där skålades det vid tolvslaget med skumpa.
Fick min nyårs-kyss av människan jag är så kär i att jag nästan spricker & trallade hemåt i rimlig tid, för att äta upp mina hemgjorda köttbullar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh va bra att paketet kommit fram!! Hoppas du gillade sakerna? Puss

2010-01-02 @ 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0