Jag har varit utanför dörren!

Har nästan varit inomhus i 3 dagar nu.
Resonerade som så att frisk luft mår man alltid bra av. Tog kopplet & Frankie, startade bilen & gick en uppfriskande promenad.
Det är snö, iskallt & solsken. Önskar jag hade min vinterjacka & tjockvantar hemifrån.
Men det var riktigt riktigt skönt ändå. Trots att mina fingrar nästan blev is.
Fick med mig lite halstabletter & tandkräm också från affären när jag ändå var ute i svängen.

Har jobbat hela morgonen & förmiddagen idag. Lite halvseg i huvudet ibland men jag är definitivt snart bra igen.
Skönt!

Ska ta mig en dusch, kolla lite bloggar & ladda om för några kvällsjobbtimmar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0