Jag kan inte sova..

Jag har jordens mest hemska somnproblem.
En natt i veckan somnar jag av utmattning. Ovriga somnar jag sent, vaknar upp & har konstiga drommar.
Tror det har med den dar underbara stressen att gora ( jag ar ironisk )
Jag avskyr att kanna inre stress.
Det bara kryper i hela kroppen & jag kan inte slappna av.
Tur att jag ar hemma hos Andrew nu iallafall & idag ska det bli en bra dag har jag bestamt!

Igar nar jag kom hit fick jag pestopasta med kyckling & vi sag pa The Hurt Locker.
Riktigt bra film!
Sen ropade bingen.
Gav upp att forsoka somna runt 9 imorse & tog en promenad.

Nu ska vi ivag & jag ar valdigt valdigt glad.

Tralalla... :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Skype står på, ring om du hinner så får vi höra!!!!

Skype is on,give us a call so you can tell us about your secret! Älskar er!

Love you!

2010-01-23 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0