Ny vecka

Har ju glömt att stoltsera med att jag var helt sockerfri ända tills igår.
Det betyder altså 9 dagar utan något socker alls.
Magen är påväg att bli bättre som tur är & om jag är riktigt skötsam denna veckan med, kanske den återgår till det normala.
Jag kan ju berätta att kött, pasta, bröd, socker, stark mat, mjölkprodukter är nästan helt omöjligt att äta utan hemskt magknip.
Det är inte roligt alls. Jag vet inte varför faktiskt.
(Och jag får idag skylla mig själv att jag njöt av alla dom kategorierna i helgen.)

Lite rolig magstatus för er att läsa om.

Tillbaka i New Canaan. Dags att börja jobba!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, kan man inte fa veta lite mer om din pojkvan!

2010-01-11 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0