Osammanhängande inlägg

Minsta pyret är hela 5 månader idag.
Sötungen.
Han äter lite päron & äpplepure nu på kvällen.
Kan inte fatta att tiden gått så fort.

Fastnade hemskt länge här vid datorn & började läsa nya bloggar.
Usch vad mycket tid jag måste ha slösat på det..
Läsa om andra människors liv.
Kompisar är en sak. Men människor jag inte känner är väl kanske inte sådär superintressant egentligen.

Förövrigt vill jag ha kontakt med min mor!
Mamma! Jag behöver mat-råd!
Jag åt yoghurt nu ikväll & ville nästan kräkas efteråt, känns som knivar i magen.
Det är hemskt!
Vad kan jag äta egentligen!?

Nu ska jag tycka lite synd om mig själv & krypa ner i sängen med en bok.


Kommentarer
Postat av: mammi

Jag skriver ett meddelande på FB! Love you!

2010-01-12 @ 11:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0