Inception

Ater apple & fixar mig iordning lite.
Malar bla naglar for att fa nagon slags ultimat seglarstil.
Movie night tonight! Inception ska vi se.
Ytterligare en film som nagon tjatat sonder i flera veckor.
Jag tror visserligen att den ar bra, men jag har inte slickat pa tv-skarmen nar reklamen visats..
Nu kom jag helt av mig. Det var inte det jag skulle skriva om.
Ehm.. Jo! Jag haller pa att kla pa mig osv. MEN!
Det ar sa varmt ute sa jag skulle helst ga ut i trosorna.
Seriost. Det ar galet. Fuktigt. Soligt. Stekhett. Usch!
Men trosor vore nog lite val tokigt.
Aven om New York ar en ganska galen stad med mixade stilar.

Onskar att jag hade en san dar hatt med flakt.
Eller noll svettlokar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0