Langtar till imorgon!

Jag ska till CT & snosa med mina smapojkar.
Har inte sett dom sen jag slutade jobba & jag langtar sa mycket varje dag.
Ska se dom 2 ganger denna vecka eftersom vi ar bjudna pa barnkalas pa sondag.
Passade pa att  koa fodelsedagspresent tidigare idag samtidigt som jag storhandlade nodvandigheter till hushallet & mat.
Sag ut som en packasna nar jag kranglade mig hem.

Och just ja!
Jag fick ett riktigt efterlangtat samtal idag!
Det var den nanny agencyn som jag velat komma i kontakt med sa lange & vi ska ha mote med intervju pa onsdag om en vecka.
Antligen!
Jag vill verkligen borja jobba nuuu!

Kommentarer
Postat av: mammi

Åhhh, älskade gumman vad kul för dej! Passar det med skype imorgon?

2010-07-15 @ 01:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0