Nu ger jag mig

Nu far det racka for idag.
Har skrivit sa mycket.
Suttit har hela dagen!
Hittat ett par jobb jag ska soka.
Imorgon ska jag ga till 2 Nanny Agencys.
Haller alla tummar jag kan.

Ska borja fixa till mig infor middag ikvall.
Vi ska ut med Andrews basta van Daxx som ar i stan.
Han ar trummare for Cheap Trick, som har konsert imorgon, men han kommer redan idag sa det fanns lite tid over.
Ska bli kul att se honom igen!

Och just ja! Vi har saklart biljetter till konserten imorgon.
Langtar!

Hittade massa sota bilder pa Sabinas blogg fran midsommar


Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga bilder! Jag ska hålla ett par tummar för dig jag med :)

KRAM!

2010-07-12 @ 23:42:29
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Håller också tummarna !

Vad dansade du och Andrew ?

Ser inte ut som "små grodorna" ;)

2010-07-13 @ 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0