Många tankar

Det snurrar runt i huvudet på mig hela tiden just nu.
Jag ber återigen om ursäkt om jag inte svarat på meddelanden osv, men min hjärna går på högvarv.
Imorgon är det ju semesterdags.
Ska jobba några timmar på morgonen, sen bär det av till flygplatsen.
Underbart ska det bli.
Men det sjukt jobbiga just nu, är mina tankar på att jag skulle varit hemma i Sverige om ca 7 timmar.
Träffa familjen, vännerna..
Det gör så ont i hela kroppen när jag tänker på det så därför stänger jag av lite.
Lever i min bubbla här tills det känns lite lättare.

Det är så svårt att hitta en balans i livet just nu eftersom jag är så tokigt, galet, lycklig här, men saknar ihjäl mig efter alla hemma.
Så rörigt känslomässigt.

Nej nu är jag alldeles för trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0