Svenskt tangentbord!

Yaay!
Älskade Å, Ä & Ö -vad jag saknat er!

Hur gick det nu igår med maten då undrar ni.
BRA!
Jag tror att herrn uppskattade min svenska kok-konst.
Han kan också vara väldigt bra på att ljuga.
Jag gillade mitt mos iallafall & hade massa aromat på som mammen skickat.
Mmmmmmm!

Idag är jag i New Canaan & jobbar. Ska sova över & jobba även imorgon.
Sen åker jag hem på kvällen.
Känns så skönt att jag får se Andrew så ofta nu.
Jag är sååå lycklig.

Och just ja!
Vi åker till Colorado på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Ida B

Finns det inte aromat därborta?

2010-05-21 @ 16:05:10
Postat av: Jenny

Haha. Nej Ida! Det ar hemskt! Hur klarar man sig utan det liksom!?

2010-05-21 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0