Bluasch..

Illa.
Jag mar illa.
Mmm.. sa kul hade jag igar.
Kortspel pa golvet med mig sjalv + en vodka-soda for mycket (?), glomde ata middag (?!), glomde ta med mig planboken, sa val framme vid subwayen fick vi fint vanda tillbka & ga hem.
Bestamde mig for att shotta jaeger med Andrew var en superbra ide!
Jag var otroligt glad att jag glomde planboken hemma sa vi kunde utfora denna shot.
Ah.. Sen var jag nr1 in pa en bar.
Sen dansade jag till konstiga pop-latar som jag aldrig hort.
Sen tog vi taxi hem & jag har ingen aning om vad klockan var.
Andrew kopte tacos & grejer, det vet jag for att jag stadat upp mat fran golvet idag.

Koma-liknande tillstand befinner jag mig i.
Jag har atit popcorn till frukost.
Tanker inte rora mig en centimeter utanfor dorren idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0