I skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå..

Ah sa manga julklappar jag har handlat.
Det ar svart att hitta juklappar som kommer passa i resvaskan till sa manga personer.
Ganska begransande i storlek osv med andra ord.
Jag kommer enbart att handla till familjen (detta inkluderar alla jag firar jul med hemma den 24)
Men jag har hittat en hel del bra saker & ting..
Aaaah vad jag LANGTAR!
Snart bara en manad kvar!
Blir tokig snart.

Nu ska jag blanda ihop en drink, kla pa mig klader & fixa lite innan middag i East Village med Andrews vanner fran Sverige (?!)
Haha.
Han bodde ju i Spanien ett ar nar han var yngre & da blev han van med ett gang svenskar & dom ar i New York nu pa semester.
Ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0