Starbucks

Ida- nu reder vi ut Starbucks-fragan!
Jag personligen avgudar detta kaffestalle, eftersom dom finns overallt (jag skojar inte, dom finns i varje jakla horn!), det ar billigt (stor kaffe kostar ca 10 svenska kronor) & det ar starkt.
Manga stallen har helt okej, bra kaffe. Men ofta ar det svagt & mesigt.
Har en konstig smak osv.
Stabucks Pike-rost ar alltid densamma & alltid lika underbart.
Dessutom ar dom storst nar det kommer till megakonstiga kaffebestallningar.
Ni vet dom dar "Half caff, double tall, non fat, foam, whole milk, Double cupp, no lid, coffe..."
Jamen ni ser. Och det basta ar att dom fixart!
Jag dricker dock inget sadant , men manga manga alskar dessa komplicerade saker med massa smaker osv.

Ah. Jag alskar Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här är starbucks asdyrt, även i England ;)

2010-11-04 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0