Torrt

Jag har torra hander, torra lappar, torrt ansikte, torra fotter, torr nasa.
Och min nasa haller forovrigt pa att trilla av snart eftersom jag snyter mig heeeela tiden.
Den bara rinner & acklar sig hela tiden.
Hej hosten. Hej hej.
Hej forkylningar. Tjo.
Ska kopa mig en superfet kram & gegga in hela mig.
Sen ska jag ata minst 97 apelsiner varje dag for att c-vitaminbomba mig sjalv.
Vad mer vad mer.. ?
Dricka te ska jag gora.
Gront.

Och ja.. det var nog allt.

Ooohh- vet ni vad jag glomt beratta?!
Dom har borjat med julmuggar pa Starbucks!
Wiihooo.
Detta innebar att julen narmar sig!

Kommentarer
Postat av: Ida B

Är starbucks så jäkla fantastiskt som det verkar? :D Är det bara kaffegrejer dom har där eller?

2010-11-03 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0