Usch..

Jag var ute & gick denna fina Thanksgiving-morgon.
Lyssnar pa Kent & ska precis lasa ett meddelande fran Andrews mamma.
Da kommer en kille & knuffar mig & forsoker ta min telefon.
Jag forsoker halla i den, men da knuffar han mig & rycker at sig telefonen & forsvinner ivag..
Usch vad otackt det var.
Som tur ar var det manniskor overallt & dom var med mig & dom stod med mig & forsokte lugna mig.
Andrew har sparrat min telefon & allt som var pa den, sa idioten kan inte gora ett gnutt.
Har ocksa andrat losenord osv nu, pa alla saker jag hade den direktuppkopplad till pa internet.

Ah jag ar sa arg & ledsen.
Hur kan man gora sa?!
Bara rycka & knuffa.

Nu ska vi till polisstationen & polisanmala miffot.

Jag mar bra & blev inte skadad eller nagot sa inget att oroa sig for, for er dar hemma.
Andrew ar varldens basta & gor allt han kan for att fa mig att ma bra.
Varldens basta ar verkligen vad han ar.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Vilket sviin!

2010-11-25 @ 18:18:44
Postat av: åsa klint

Dumma dumma kille,,,,skönt att han inte gjorde dig illa känner jag här på andra sidan jordklotet. Finns människor som gör telefoner hela dagarna. Jag och Vendela ser fram emot 18dec när vi ska få träffa DIIIIIIIIIG och Andrew förstås. KRAM KRAM

2010-11-25 @ 19:33:36
Postat av: Hanna

Men åååhhh!!! Vad är det med folk egentligen? Tur att han "bara" tog telefonen och inte slog ner dig el nått. Stor kram!!!

2010-11-27 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0