Handla litegrann

Dags for Jennys fredags-sysslor.
Handla mat, stada, ligga i soffan, dricka kaffe, ligga i soffan.
Jobbig dag.
Ska hoppa upp pa bajken & trampa ivag till mataffaren nu.

Ja just ja.
Om filmen igar!
Den var bra, men det var sa underligt att se en svensk film, sa jag var distraherad hela filmen igenom.
Otroligt konstigt att det var sa himla svart att fatta vad dom sa?!
Jag menar, jag fattar ju allt man sager i en konversation med vem som helst pa svenska.
Jag laser allt perfekt. Jag menar jag ar ju svensk for fan.
Men det var sjukt jobbigt att kolla film!
Jag laste engelska texterna hela tiden for jag "horde" inte vad dom sa.
Maste kolla mer svensk film med andra ord.
Detta funkar ju inte.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Fyfan. kollade på män som hatar kvinnor. Sämsta skiten jag sett. :D

2010-10-29 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0