Lilla sota ida

Du ar sa gullig med dina kommentarer! :)
(Och alla ni andra ocksa.)
Du far helt enkelt kopa en bille till New York & se med egna ogon hur jag lever.
Men det ar inte sa spannande kan jag tanka mig.
Ett vanlig liv, fast i en annan stad.

Vanligt liv ar det verkligen.
Cykla till jobbet, jobba, cykla till mataffaren, hem, duscha, slanga in ett par tvattmaskiner, laga mat, vanta pa en forsvunnen man.
Ja, sistnamnda kanske inte hander varje dag.
Vette fan vart han tog vagen?!

Ska nog ga & ringa nu..

Kommentarer
Postat av: Ida B

Om jag nångång åker dit, vilket jag hoppas jag gör. Då kommer jag definitivt hälsa på dig! Måste stilla min nyfikenhet. Hihi. :)

2010-09-09 @ 18:49:36
Postat av: Georgnatasha

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-11-17 @ 15:26:05
URL: http://georgnatasha.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0