Lite for mycket..

Jag tror att vi overdoserade antalet Mad Men avsnitt igar.
Haha.
Men det ar sa sjukt bra!
Idag har vi dock uppehall eftersom det ska jobbas lite & sen ska vi mota upp vanner for middag & drinkar.

Just nu sitter jag uppkurad i soffan med morgonkaffe & ska strax cykla ivag for att jobba 2 timmar.
Sen trampar jag hem igen, kilar ner till gymmet en svang, slanger in en tvatt, gor mig snygg & efter det ska jag shoppa lite.
Men inte at mig, utan till Andrew.
Ah vad jag alskar det uppdraget!
Kommer bli en bra fredag kanner jag.
Dessutom ar vadret helt fantastiskt har nu.
Ackel-varmen kom tillbaka efter 2 underbara dagar forra veckan, men nu ar det i borjan pa 20 igen, sol & bara alldeles underbart.
Kanske kanske kan jag fa ha pa mig en troja ikvall nar vi gar ut?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0