Mammi & pappi!

Nu har vi atit middag & firat att vi antligen ar tillsammans efter ett helt ar.
Galet lang tid.
Vi at pa Thai restaurang & myste.
Trakigt ar att pappas vaska ar borta, sa massa saker fattas.
Alla hans klader & massa grejer till mig :(
Hoppas verkligen det kommer tillratta & att vi far tillbaka allt..
Nu har dom iallafall akt hem & vi sitter i soffan.
Jag halvsover & bloggar.
Ater en kaka & dricker bubbelvatten fran min Sodastreamer.
Jag mar som en prinsessa ikvall.
Allt ar bara sa himlans bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter på sängkanten och mamma duschar.

vi har haft två långa dagar, men det är det värt!

jätte trevlig kväll med jenny-pluttan och andrew-gubben. nu sover vi snart.

pappa

2010-09-23 @ 04:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0