Krull

Skönt med en slappkväll igår.
Idag är mannen dock borta på konsert & imorgon ska han på festival, så jag kör på igen.
Nu har jag dock dator hemma, vilket gör allt otroligt nödvändigt internetsurfande lite enklare.
När man är stressad singelmamma gäller det att göra allt så snabbt som möjigt & detta har resulterat i att jag bara hoppat ur duschen med blött hår & fortsatt kvällen i rask fart utan att borsta & dona.
Detta har resulterat i den krulligaste av kalluffser.
Oj vilket krull jag har.



Man ser inte exakt hur extremt krulligt det är på bilden, men ah. Tänk er blond-afro.
Viktig info typ.

Hej hej säger också kisskorven


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kisskorven och blond-afrot!

2011-04-28 @ 13:21:19
Postat av: Therese

Jag gillar ditt lockiga hår! :) Kram

2011-04-28 @ 21:58:25
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0