Brrr..

Idag var det bara 18 grader när jag gick ut med vovven.
Kkkkaallllttt.
Jag hade tjocktröja med luva & frös som aldrig förr.
Tur att det fortfarande är uppåt 30 på dagarna.
Fuktigheten är borta nu också, så det är verkligen behagligt att vistas utomhus.

Nog om vädret.

Att äta köttfärsås till middag igår var himla gott.
Och att blanda med min fantastiskt goda pizzasallad var succé!
Dock tyckte inte lillkorven detsamma för jag fick magknip & började må illa en kort stund efter.

Så jag gick & la mig istället.
Jag blev för arg & trött på mig själv.
Somnade ganska exakt klockan nio.

Give me my life back pleeeeaaaaassseeeee.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Your Life is bound to take care of a little baby, that grows up to be a little childe and one day it leavs your life to start it's own life .

Thats life !

Take care of every day, it's precious

Dad

2011-08-23 @ 20:58:27
Postat av: Jenny

Pappsen - Åh. Så himla fint! <3 LOVE YOU!

2011-08-24 @ 01:54:21
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0