Svar på kommentar

Postat av: hannah

Haha sugar rush deluxe! Jag älskar att du alltid äter vad du vill :) Man ska lyssna på sin kropp, så är det ju..



Hannah - Alltid! Jag har haft alldeles för många år då jag inte åt vad jag ville. Aldrig åt jag vad jag egentligen ville ha. Och när jag väl åt det jag ville. Hets-åt jag. Överäta vad jag också kung på.

Vid detta års-skiftet. Hade jag fått nog!
Jag slutade obsessa & började äta vad jag ville.
Och vad hände? INGENTING. Jag trodde jag skulle bli tjock & vräkäta & hålla på. Nope. Det enda som hänt är att jag mår jävligt mycket bättre. Jag är inte besatt av mat. Mat är något jag äter för att det är gott & för att bli mätt. Thats it! No more.
Jag gick faktiskt istället ner i vikt.
Jag blev av med en inre stress jag inte trodde kunde försvinna.
Och gladare blev jag!

No more food ångest!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag har lite det problemet, att jag överäter, jag försöker desperat hitta balansen. Tror jag kan lära mycket av dig. Du får bli min förebild. :)

2011-08-31 @ 09:33:04
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - Gulle! :)

2011-08-31 @ 13:18:49
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0