Altså?!

Igår kväll låg både jag & Andrew & stirrade på min mage som rörde sig som en deg som knådas.
Fram, tillbaka, upp, ner.
Vad gör lilla korven där inne?!
Det är så obehagligt & jag känner mig illamående.
Visst älskar jag att känna ibland så jag vet att allt är bra.
Men detta.
Altså. Jag kunde knappt äta middag bara för att det var så mycket liv.

Minns att jag läste någonstans om att bebisens dygnsrytm i magen kan stämma överrens med hur dom kommer sova när dom väl är ute i denna världen.
Då kommer jag ha en vaken liten skrutt 24/7.
Vet inte om jag gillar den tanken.

Sov lilla bebis. SOOOOOV!
I need a damn break!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tell me about it!! Det känns som att han slår kullerbytta, hoppar jämfota, rullar runt och bara bökar järnet!! Visst det är mysigt som du säger, men det känns också konstigt och ibland obehagligt..speciellt när man sitter i möte och det känns som att alla ser att magen rör sig åt alla håll och kanter. Det är ju faktiskt en levande krabat som bor därinne :) Knäppt så det förslår om man börjar tänka på det :)



Hoppas du och familjen mår bra!!



Kram!

2011-12-21 @ 16:17:28
Postat av: Hanna - med Mini i magen

Hihi jag har också en liten galning i min mage så jag vet hur det känns :) Så känner jag mig alltid lite dum när jag klagar på att hon sparkar för mycket.. Hellre det än för lite så man slipper bli orolig!

Men det är coolt när hela magen liksom flyttar sig och man känner inuti hur hon typ vänder håll eller vad hon nu gör :p

2011-12-21 @ 17:09:21
URL: http://hjn.blogg.se/
Postat av: Jenny - gravid i New York

Mimmi - Ja det är precis som du säger! Tur att det inte är så himla länge kvar tills vi har våra små prinsar här :) Kram & ta hand om er!

2011-12-22 @ 12:48:07
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: resume company

It was very exciting and enteresting meeting. People got a lot of exciting impressions.

2011-12-27 @ 12:22:06
URL: http://accuroresumes.com/company.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0