Sugar rush

Nu är jag hemma igen från doktorbesök & lite shopping.
Älskar att strosa runt på Upper East Side tidigt på morgonen innan alla galna turister börjar trängas på gatorna.
Skyltfönstrena är så himla fina där runt jul.
Borde ha fotat lite men det glömde jag av. Jag bara njöt av den lugna stunden.

Allt gick bra hos doktorn & jag har som jag trodde, gått upp 6.5 kg totalt.
Undrar vart det kommer sluta?
Gjorde även glukos-testet & eftersom jag inte tyckt om att äta någonting med socker i under hela graviditeten, fick kroppen en sockerchock efter den sliskiga drickan.
Jag var helt yr & Lillkorven var som en pingpong boll i magen.
När doktorn skulle lyssna efter hjärtat så sparkade & buffade han hela tiden på dopplern så den hoppade :)
Mysigt!
Nu ska jag bara vänta till nästa vecka då jag får provresultat & jag hoppas att allt är som det ska!

Dags för lite chicken noodle soup nu!

Kommentarer
Postat av: mammi

Kram

2011-12-16 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0