GÄSP

Jag har haft en helvetesnatt.
Ni vet en sån där natt när man INTE kan somna.
Jag tänkte, jag ska anteckna allt jag tänker på, så jag inte behöver fundera vidare just nu, utan kan fortsätta imorgon.
Funkade det? NEJ!
Jag har anteckningar för en hel veckas bryderier nu dock.
Jag tänkte- TÄNK INTE!
Och jag låg & tänkte - tänk inte, tänk inte TÄNK FÖR I HELVETE INTE PÅ ATT INTE TÄNKA!!
Och sen gav jag upp det också.
Sen började mina armar att domna bort.
Ni vet så man tappar känseln i dom.
Nu var klockan ungefär två & jag ville grina.
Sen började jag äntligen känna att nuu Nuuuuu kommer jag somna.
Nu är jag avslappnad & jag ligger så bekvämt.
Nu somnar jag nu somnar jag NUU SOMNAR JAG ÄNTLIGEN FÖR I HELVETE!
Tror ni jag somnade när jag blev så exhalterad över att jag äntligen skulle somna?
NEJ!
Jag gjorde en till anteckning. Smörjde fötterna med Body Butter & tänkte ge upp.
Då måste jag ha somnat, för sen minns jag inte mer.

Sen vaknar jag såklart klockan 5-någonting utav min mobil som vibrerar av ungefär 40 email som trillar in på en gång.
Tackar för den & godmorgon världen.

Tur att jag är ledig idag!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Dagens Tips !!

Det går att stänga av både ljud och vibration nattetid, även på en iPhone ;)

Kra (gäääsp) mar i massor

Pappa

2011-02-04 @ 16:02:36
Postat av: Pappsen

Dagens Tips !!

Det går att stänga av både ljud och vibration nattetid, även på en iPhone ;)

Kra (gäääsp) mar i massor

Pappa

2011-02-04 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0