Knorrmage

Jag vaknade ungefär halv sju av att min mage knorrade superhögt.
Det var liksom löjligt hur högt den lät.
Och det slutade inte.
Så strax innan 8, gav jag upp.
Smög mig ut i vardagsrummet, fixade kaffe, gjorde en träningssnutt så magen skulle börja arbeta lite mer & lugna sig.
Nu sitter jag här nyduschad, utan knorrande mage, med kaffe i handen & nyhetsmorgon på TV:n.
Magen har inte fört något väsen på ett tag så mission completed.
Jag antar att den indiska maten vi åt till middag, blandat med ett par öl & kladdkakemuffins inte var så uppskattat att arbeta med just denna morgon.
Nog om mina tarmar.

Det är lördag & vi har för ovanlighetens skull planerat den lite.
Vid 12 ska Andrew klippa sig, så jag ska ta mig en promenad till hårsalongen & möta upp honom för att gå till en Kinesisk restaurang & äta lunch.
Åh. Den ska jag tipsa om.
Kinesiska restaurangen altså.
Ska skriva ett inlägg om det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0